Anlatacaklarımı sadece okuyun. Sonra başınıza gelirse ah vah demeyin.
Sinek küçük ama mide bulandırır ya işte böyle bir şey başıma geldi. Ehh ne demişler: "bin nasihatten bir musibet yeğdir."
Bundan yaklaşık 3 yıl önce yeni aldığım LCD televizyonumda kaliteli yayın seyretmek amacıyla Kablulu TV almayı düşünmeye başlamıştım. Hem üstelik uydu alıcısı ve uydu için çekilecek kablolar da görüntü kirliliğine sebep olmayacaktı.
İnternetteki bazı formları da bu arada dolaşmıştım. Bunlardan birisinde Kablo TV'ye abone olmanın n ekadar kolay olduğunu ancak abonlik iptalinin ise hiç de o kadar kolay olmadığını söylüyordu. Kısacası abone olacaklara nasihatte bulunuyordu: "Abone oluyorsanız sonuna da şimdiden razı olun." Biz ne dedik. Bugün bugündür. Yarın ise çok uzaktır.
Gel gör ki günler haftaları; haftalar ayları; aylar ise yılları bir kovaladı ki sormayın. 3 Yıl ne kadar da çabuk geçti.
İlk önce internetten abonelik ile ilgili "HER TÜRLÜ" işlemin yapılabileceği ana merkezleri aradım. Bunlardan birisi de Erenköy Türk Telekom olarak gözüküyordu. Tabii orası da yaklaşık 1 yıldır bina sağlamlaştırma çalışmaları dolayısıyla Bağdat caddesine paralel ve çok yakın bir yere geçici olarak taşınmıştı. Evden yaklaşık 1-2 km uzakta olan bu yere arabayla gittim. Amacım abonelik iptalini bir an önce halledip işime gücüme bakmak. Dediler mi ki "Bu işlemi Acıbademden halledebilirsiniz. Bana Türk Telekoma ait abone merkezlerininadres ve telefon bilgilerini gösteren "KUŞE KAĞIDA" basılı bir katalog verdiler. Katalogdaki adrese gittim. Baktım ki boş. Orası kapanmış ya da taşınmış.
İStanbul gibi bir yerde bir mekanı araba ile aramak kadar sıkıcı bir iş yok. Gittiğim adresin katalogdaki numarasını acaba yakında bir yere taşınmışlar mıdır diye aradım. Telefon çaldı... çaldı..... hep çaldı. Cevap veren yok. Ben de merkezi aradım.
Merkez: "Efendim! O yer taşındı. Siz, en iyisi Kozyatağına gidin demez mi?"
Kablolu TV, Türk Telekomabağlı değil miydi yoksa?
Değilse kime bağlı?
Kozyatağına gittim. Orada görevli bir kişi vardı. Saat 12 filan olmuştu. Orada görevli bir bayan vardı sadece. Benden önce gelen bir müşteri ile ilgileniyordu. Galiba hem Kablulu TV hem de internete abone oluyordu. O kadar çok form doldurdular ki en az 20 dakika onları bekledim. Hatta adam sonlara doğru dedi ki benim işime yetişmem lazım. Siz formları doldursanız kimlik bilgilerime göre dedi.
Bayan ancak bu formların birer kopyası sizde olmazsa evinize gelen yetkililer Kablolu TV'nizi ve uydunuzu bağlamazlar, dedi.
Adam mecbur bir beş dakika daha bekledi.
Bu arada Allah'tan bana ne için beklediğimi sordu. Abonelik iptali deyince form verdi, doldurun dedi. Ben formumu doldurmuş hazır ve nazır bekliyordum.
Benim işlemim bitti bitecek derken. 21 TL civarında ödemem gereken para olduğunu söyledi. Bu ne parası dedim. Son iki ayın parası dedi. (Kablolu TV'de fatura iki ayda bir 14 TL olarak gelir. Ancak ben iki ayın bitmesine en az 10 gün daha vardı. Ama iki ayı tam olarak istiyorlardı anlaşılan.) Peki 14 TLsini anladım. Geriye kalan 7 TL ne dedim. O da biraz zorlanarak bulduğu bazı bilgileri yine ekrandan zorlanarak yani kendi de tam idrak edemediği halde "Bunlar da gecikme parası" dedi. Allah Allah benim faturam otomatik ödemedeydi ki dedim." Bilmiyorum. Geç ödenmiş fatura varmış dedi.
İki ay kadar önce otomatik ödeme talimatını bir bankadan başka bir bankaya aktarmıştım. Belki o zaman mı problem oldu acaba diye bu 7TL lik gecikme parası talebini sineye çektim.
Ayrılmadan son olarak şunu sordum: "Artık her şey tamam. Başka yapılması gereken bir şey var mı?"
Yok, artık iptal buradan gerçekleşti. Eve gelecek gidecek yok dedi.
Aradan 10 -20 gün geçti. Bugün e-mailime 7 TL 45 KRŞ lik bir fatura daha geldi. Neymiş:
KTV hizmet bedeli 0.34 (Ekim 2009)
KTV hizmet bedeli 5.26 (Eylül-2009)
KDV 1.01
ÖİV 084
---------------------------------------------------------------------------
TOPLAM 7.45
Kablolu TV yöneticilerine:
"UĞRULUĞA GİTSENİZ, İNSAFI ELDEN KOMAYINIZ."
diyorum başka bir şey demiyorum....
14 Ekim 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder